Utlysning av tjänst som valombudsman

Liberalerna Lund söker en valombudsman inför valet 2024 för perioden 9 maj – 9 juni. De två första veckorna erbjuder en lägre arbetsbelastning, medan de två sista veckorna intensifieras i takt med att valet närmar sig. Vi är öppna för att diskutera och justera arbetstiden efter valombudsmannens önskemål.

Uppdraget innebär att du i nära samarbete med styrelsen och valledningen kommer att planera, organisera, leda och samordna det praktiska valarbetet. Det är en chans att verkligen göra skillnad på gräsrotsnivå.

Vi söker dig som har en gymnasieutbildning och som är en född ledare, med förmåga att driva projekt och aktiviteter framåt. Du är socialt skicklig och kan med entusiasm få människor att engagera sig. Ditt samarbete är nyckeln till framgång.

Vi erbjuder en lön som vi kommer överens om tillsammans. Din energi och drivkraft kommer att belönas med mer än bara en lön – du blir en del av något större.

Din ansökan vill vi ha senast den 10 mars till adrian.kasperczyk@liberalerna.se. Har du frågor? Tveka inte att kontakta Adrian Kasperczyk på adrian.kasperczyk@liberalerna.se eller 073-354 94 97.

Nu har du chansen att sätta din prägel på valrörelsen och främja ett högre valdeltagande. Tillsammans kan vi sprida budskapet om EU:s och frihetens betydelse. Ta steget och bidra till att forma vår framtid – för ett starkare, mer enat Europa där varje röst räknas. Gör din röst hörd och hjälp andra att göra detsamma. Vi ser fram emot att jobba med dig. Låt oss skapa en våg av deltagande som resonerar långt utanför vallokalen!