VILL DU VARA MED I UTVECKLINGEN AV LUND?

✅ Är du intresserad av samhällsfrågor och politik?
✅ Har du idéer hur Lunds kommun kan bli ännu bättre?
✅ Tycker du att alla människor ska ha frihet att forma sitt eget liv och möjlighet att växa och utvecklas?
👉Gå med Liberalerna i Lund https://www.liberalerna.se/bli-medlem/
och få veckobrev om hur du kan engagera dig i Lunds utveckling.

Liberalerna påbörjar nu arbetet med att ta fram vår politik inför valet 2022. En viktig del i vår politikutveckling är att vara lyhörda mot lundaborna och ta till vara på den kompetens och expertis som finns i staden. Om du bor i Lunds kommun och känner att du vill vara med och bidra till utvecklingen: gå med Liberalerna Lund.

Söndagen 6/12 bjuder Liberalerna Lund in alla sina medlemmar till ett digitalt stormöte om hur vi ska utveckla vår politik inför valet 2022. Mötet kommer handla om Liberalernas politik under nuvarande mandatperiod och inleda arbetet med att ta fram vår valplattform inför valet 2022. Gå med Liberalerna Lund idag för att vara med och påverka framtiden.

Den 3/12 kommer Liberalerna Lund även starta en digital utbildning för nya medlemmar. Utbildningen avser att ge nya medlemmar rätt förutsättningar för framtida förtroendeuppdrag och att förbli aktiv i vårt lag. Gå därför med idag för att säkra din plats. Inbjudan kommer till alla medlemmar i vårt veckomail.